بازار

خدمات سئو با متد جدید در آژانس  “انجام سئو” با نام آماگ معرفی شد

آژانس دیجیتال مارکتینگ “انجام سئو” از خدمات سئو سایت به روش آماگ رونمایی کرد. در معرفی این روش که با متد جدید و تخصصی اجرا می گردد، مدیر شرکت سئو anjamSEO.ir علت نام گذاری “آماگ” را خدمات اختصاصی آن که شامل آنالیز تخصصی سایت، مشاوره اختصاصی، استراتژی هدفمند و گزارش دهی دقیق ماهیانه است، عنوان کرد.

D:\photo\عکس سایت\manouchehr-jaihani.jpg

رسم توضيحي 1منوچهر جیحانی، متخصص سئو و بنیان گذار آژانس “انجام سئو”

براساس گزارش زیر، منوچهر جیحانی مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ “انجام سئو” در رونمایی و معرفی این خدمت جدید که براساس متد 2024 اجرا می شود، گفت:

“آماگ مخفف چهار عبارت و کارهای مهم که روی سایت انجام می گردد،  است. آ = آنالیز تخصصی سایت شما. یعنی در ابتدا ما وضعیت فعلی سایت شما را بررسی و آنالیز می کنیم تا ببینیم چه مشکلاتی دارد از لحاظ تکنیکال، ساختاری، محتوایی، چینش منوهای سایت، فوتر و لینک سازی ها و بک لینکها. براساس این موارد یک پلن اجرایی برای شروع کار می چینیم.

اما حرف میم؛ مشاوره اختصاصی و تخصصی با شما. برای اینکه سابقه کارهایی که روی وب سایت انجام شده را بدانیم در یک جلسه حضوری یا آنلاین، تمام موارد را با هم بررسی می کنیم.

حرف الف؛ استراتژی اجرایی سئو سایت است. ما طبق آنالیز و مشاوره یک پلن اجرایی برای سئو کردن سایت می چینیم و بعد از تایید کارفرما، آن را اجرایی می کنیم.

حرف گ در آماگ؛ گزارش دهی دقیق و ماهیانه. برای اینکه کارفرما در جریان تمام کارهای سئو سایت باشد، ما در پایان هر ماه یک گزارش کامل از تمام کارهایی که روی سایت انجام گرفته، به کارفرما ارائه می کنیم. این روند تا پایان قرارداد ادامه خواهد داشت.

D:\photo\عکس سایت\amag-seo2.jpg

جیحانی در ادامه گفت: بنظر من این روش به مدیران و صاحبان کسب و کار های اینترنتی کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرند، زیرا گاهی کارهایی که یک متخصص سئو انجام می دهد برای کارفرما مشخص و قابل مشاهده نیست و خدمات سئو به روش آماگ می تواند علاوه بر تعیین مسیر اصولی و درست، تعیین استراتژی، نظارت کارفرما به روند اجرایی و اندازه گیری شاخص ها کمک کند.

“آماگ” ترکیبی از روش های اختصاصی، تخصصی است که توسط کارشناسان مجموعه دیجیتال مارکتینگ anjamSEO.IR ارائه می گردد.

C:\Users\istock\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1.jpg

در ادامه توضیحات خدمات آماگ، جیحانی گفت: وقتی می خواهیم خدمات سئو به روش آماگ را شروع کنیم، در ابتدا با بیزینس کارفرما آشنا می شویم و منابع کسب و کار او را بررسی می کنیم و سپس وضعیت حال حاضر سایت و شاخص های عملکرد فعلی را آنالیز می کنیم و براساس این موارد، یک گزارش تحلیلی تهیه می کنیم.

این گزارش شامل آنالیز تکنیکال سایت، محتواهای موجود و بررسی کامل آنها از نظر الگوریتم های گوگل، ساختار فعلی سایت و پیشنهاد اصلاح آن، بررسی رقبا، لینک سازی داخلی و وضعیت بک لینک ها و رپورتاژ هایی که انجام شده، است.

از خروجی این آنالیز تخصصی، مسیر اجرایی و استراتژی سئو سایت مشخص می گردد، که تمام این کارها فقط بخش ابتدایی و اول کار ماست. در ادامه روند اجرایی پروژه ممکن است با توجه به تحلیل ها و یا بروز رسانی های گوگل، در پلن اجرایی تغییراتی ایجاد کنیم و یا موارد جدید اضافه کنیم که تمام اینها نیز قبل از اجرا با کارفرما هماهنگ می شود.

در هر ماه تاثیرات کارهای انجام شده در خروجی کار و براساس هدف های تعیین شده، بررسی می شود و می سنجیم تا ببینیم کدام یک از کارها باید بیشتر شود و کدام کمتر و یا اصلاح شود.

موسس انجام سئو در ادامه در مورد اهمیت مشاوره با کارفرما در روند اجرایی “آماگ” گفت: گاهی کارهایی روی سایت صورت گرفته که حتما متخصص سئو که می خواهد ادامه کار را انجام دهد باید بداند، مثل رپورتاژ هایی که منتشر شده و یا نکات دیگر، ما در این جلسات می خواهیم تمام روند قبلی کار را پیدا کنیم و همچنین بدانیم:  چه کلماتی برای کسب و کار شما اهمیت بیشتری دارد؟ کدام محصول یا خدمت شما از نظر درآمدی اولویت دارد؟ و …  تا بر طبق این داده ها بتوانیم بهترین استراتژی را بچینیم.

مدیر آژانس “انجام سئو” در ادامه راجع به اهمیت گزارش دهی منظم و ماهانه گفت: گزارش هایی که شامل وضعیت سئو سایت ها و همچنین کارهای انجام گرفته روی وب سایت است، مورد توجه همه مشتریان قرار می گیرد. صاحبین سایت ها معتقدند که این نوع گزارش دهی برای کسب و کار آنها سودمند است و در مسیر رشد، به آنها کمک می کند.

منوچهر جیحانی در مورد راه اندازی سیستم آماگ گفت: یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران و صاحبین سایت ها، نحوه ارائه خدمات سئو و بخصوص گزارش دهی در پروژها بود و به همین علت ما تصمیم گرفتیم یک سیستم جامع و تخصصی برای ارائه خدمات خود داشته باشیم که به آماگ رسیدیم.

جیحانی در مورد فرایند آماگ گفت: رسالت ما کمک به کسب و کارها در مسیر رشد است و با ارائه خدمات آماگ به دنبال این هستیم که هم شرکت ها که تیم سئو دارند و هم کسب و کارهایی که با فریلنسرها یا آژانس ها کار می کنند، بتوانند از بهترین خدمات استفاده کنند و نتیجه بهتر بگیرند.

جیحانی در ادامه به بزرگترین چالش‌ سئو اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین چالش ها در پروژه های سئو، تولید محتواست که با استفاده از روش آماگ می توانیم این مشکل را برطرف نماییم. مثلا در سایت های خبری یا سایت های UGC عملا به مشاورین یا کارشناسان سئو اجازه فعالیت زیاد نمی دهند و متن گزارش یا خبر را می خواهند با ارزش های خبری و رسانه ای منتشر کنند نه بر طبق اصول سئو محتوا، که این چالش از گذشته تا امروز ادامه داشته است. اما آماگ می تواند در این زمینه مفید باشد، زیرا در کنار مشاوره تخصصی، تعیین استراتژی، آموزش هم به پرسنل داده می شود و با نظارت نتیجه بهتری رقم خواهد خورد.

برای استفاده از خدمات سئو سایت به روش آماگ، به سایت انجام سئو دات آی آر (https://anjamseo.ir/) مراجعه نمایید و یا از طریق راههای ارتباطی زیر به ما پیام دهید:

سایت: https://anjamseo.ir/

موبایل: 09176256031

ایمیل: info@anjamseo.ir

اینستاگرام: https://www.instagram.com/topseokar/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا