اخبار سربازی و نظام وظیفه

سربازان مایه عزت و امنیت پایدار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری همسونیوز سردار احمدعلی گودرزی امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان و کارکنان وظیفه استان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی ناجا اظهار کرد: کارکنان وظیفه همانند فرزندان ما بوده و انتظار می‌رود که تمامی فرماندهان رفتار و رویکردشان با این قشر پدرانه باشد.

وی امنیت توسعه‌یافته در مرزهای کشور را مرهون تلاش شبانه‌روزی مرزداران و کارکنان وظیفه دانست و افزود: سربازان مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی بوده و تأمین امنیت بدون تلاش نیروهای مسلح محقق نخواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قداست و جایگاه سربازی در کشور، گفت: خدمت مقدس سربازی به جوانان قدرت برنامه‌ریزی، مسئولیت‌پذیری، صبر و استقامت، توانایی زندگی جمعی و پرورش جسم و روح داده و در آینده آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: به‌منظور ارتقا امنیت و در راستای هوشمند سازی مرزها، از نقطه نظرات کارکنان وظیفه و نخبگان علمی و پژوهشگر در حوزه دفاعی و امنیتی کشور استقبال می‌شود.

گودرزی با اشاره به ضرورت اجرای طرح خوشایند سازی در یگان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی، تصریح کرد: سربازان ایران اسلامی از جایگاه والایی در کشور برخوردار هستند و نقش آنان در برقراری امنیت شهرها و مرزهای کشورمان ستودنی است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی متولی برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی است، افزود: مرزبانان و مدافعان کشور در بهترین دوران زندگی خود در کسوت سربازی هستند.

منبع:مهر

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا