اجتماعی

آغاز ثبت نام دریافت کارت‌بلیت الکترونیک منزلت



به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فاوا شهرداری تهران اعلام کرد: در یک دوره آموزشی، نحوه کار در سامانه مدیریت یکپارچه کارت بلیت تهران به کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، آموزش داده شده است.

با توجه به امکان دسترسی کارشناسان به سامانه، شهروندان می‌توانند از ۲۴ خرداد برای دریافت کارت‌بلیت منزلت و کارت‌بلیت اقشار خاص به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان فاوا، ثبت نام کارت‌بلیت الکترونیک تهران برای سالمندان (کارت‌بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار خاص شامل ایثارگران، معلولان و افراد تحت پوشش کمیته‌ی امداد و نیز سازمان بهزیستی استان تهران در نظر گرفته شده است. بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام، افراد متقاضی باید ساکن در تهران باشند.

گفتنی است در حال حاضر ثبت‌نام کارت‌بلیت الکترونیک تهران در دفاتر انجام می‌شود و متقاضیان برای شارژ یا دریافت کارت‌بلیت باید به ایستگاه‌های متروی امام خمینی (ره)، تئاتر شهر و یا ایستگاه صادقیه مراجعه کنند. هر شخص تنها می‌تواند با ارائه مدارک، یک کارت‌بلیت الکترونیک دریافت کند.

هم‌چنین بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام کارت‌بلیت اقشار خاص ایثارگران، علاوه بر فرد متقاضی، برای همسر و فرزندان نیز ثبت‌نام جهت دریافت کارت بلیت الکترونیک تهران، انجام می‌شود.

صدور کارت بلیت الکترونیک تهران برای دانش‌آموزان مستلزم آن است که این افراد در فاصله‌ی سنی ۱۰ تا ۱۸ سال قرار داشته باشند.

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی شامل عکس، کارت ملی و کارت شناسایی شامل کارت منزلت، کارت جانبازی، کارت دارای معلولیت، کارت بنیاد شهید، کارت دانش‌آموزی، کارت دانشجویی، کارت بهزیستی و مدارک کمیته امداد جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

افراد بالای ۶۵ سال نیز که متقاضی دریافت کارت‌بلیت الکترونیک تهران هستند می‌توانند با ارائه مدارک به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نسبت به دریافت کارت منزلت اقدام کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا