اقتصادی

آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستایی سعیدآباد گلپایگان آغاز شد

آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستایی سعیدآباد گلپایگان آغاز شد



حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اجرای این عملیات بیش از ۶ هزار و ۶۷۸ نفر از اهالی روستاهای سعید آباد، قشلاق، درب امامزاده، فرج آباد، غرقه، فقستان، رباط محمود، اسفاجرد، علی آباد، خاکه، رباط ابوالقاسم، ضامن آباد، ملازجان، مزرعه، قالقان، دستجرده، رباط قالقان، آزادان و رباط سرخ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

وی افزود: آب شرب این روستاها از پمن حلقه چاه تأمین می‌شد که در سال‌های اخیر برخی به دلیل وقوع خشکسالی‌های مستمر با کمبود آب مواجه می‌شدند اما با اجرای این پروژه ساکنان این روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستایی سعید آباد در منطقه گلپایگان به پایان می‌رسد، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان آذر ماه، عملیات آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستایی سعید آباد در منطقه گلپایگان به پایان برسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: آبرسانی از سمت روستای اسفرجان تا ابتدای روستای قالقان به طول ۲ کیلومتر و از جهت دیگر از جاده صفاییه گلپایگان تا ابتدای روستای ضامن آباد به طول سه کیلومتر به مجتمع روستایی سعید آباد در دستور کار قرار می‌گیرد که با استفاده از لوله با قُطرهای ۱۶۰ و ۱۱۰ میلی متر انجام می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا