بازار

آموزش زدن تیپ هاوایی+معرفی فروشگاه های معتبر

اگر می‌خواهید در تابستان لباسی خنک و تابستانی بپوشید و تیپ جذابی داشته باشید خرید پیراهن هاوایی را در اولویت‌های خود قرار دهید. فروشگاه اینترنتی زئوس تنوع زیادی در طرح‌ها و رنگ‌های لباس‌های هاوایی عرضه کرده است که می‌توانید از میان آن‌ها پیراهن مناسب خود را پیدا کنید. البته درست است که تیپ هاوایی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اما برای داشتن چنین تیپی باید چند نکته را رعایت کرد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش زدن تیپ هاوایی بپردازیم و فروشگاه‌ های معتبر مربوط به فروش این لباس‌ مردانه را معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

استایلی خاص با پیراهن هاوایی

در گذشته لباس‌های مردانه بسیار محدود بودند و تنوعی در طرح و رنگ این لباس‌ها دیده نمی‌شد. امروزه اما برای هر فصلی لباس مناسب با آن برای آقایان طراحی و تولید می‌شود. البته کیفیت لباس‌ مردانه هر فروشگاه با دیگری متفاوت است و بهتر است در حین خرید به این موضوع توجه کنید. در صورتی که به دنبال استایل خاصی هستید و از خرید اینترنتی لذت می‌برید فروشگاه زئوس بهترین شرایط را برای شما محیا کرده است.

لباس‌های هاوایی از کیمونوهای ژاپنی و لباس‌های ابریشمی کشور چین الهام گرفته‌اند. در 1920 یا 30 در ایالت هاوایی این پیراهن‌های طرح‌دار تولید شد. گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کردند به علت زیبایی و خنکی این پیراهن‌ها آن‌ها را می‌خریدند و به شهر خود بازمی‌گشتند. رفته‌رفته این لباس‌ها در میان مردم محبوب شد و با وجود تبلیغات منفی برخی رسانه‌ها تولید پیراهن مردانه هاوایی گسترش پیدا کرد.

مهم‌ترین علت محبوبیت لباس مردانه هاوایی این است که اکثر مردان ثروتمند و مشهور آمریکایی از این لباس در روزهای گرم استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت پیراهن هاوایی مخصوص تابستان خود را پیدا کنید. پوشیدن این لباس نشان می‌دهد که شما به تیپ خود اهمیت داده و در انتخاب لباس‌های روزانه سلیقه به خرج می‌دهید. در فروشگاه اینترنتی زئوس تنوع زیادی از پیراهن‌های مردانه و همچنین هاوایی وجود دارد که می‌توانید به فراخور شلوار و اکسسوری‌های دیگر، طرح لباس مدنظر خود را انتخاب کنید.

مشخصات پیراهن هاوایی

وقتی از پیراهن مردانه هاوایی صحبت می‌کنیم یک سری مشخصات ثابت در ذهنمان پدیدار می‌شوند که نماد این نوع لباس است. مشخصات این پیراهن‌ها عبارت‌اند از:

  • یقه‌دار
  • دکمه دار
  • پارچه طرح‌دار
  • جنس نخی و خنک
  • آستین کوتاه

معرفی فروشگاههای معتبر برای خرید لباس هاوایی

برخی از فروشگاه‌های پیراهن مردانه با وجود کیفیت خوب پارچه‌ها همواره پیراهن‌های معمولی و ساده عرضه می‌کنند. از طرفی برخی فروشگاه‌ها با وجود تنوع زیاد در طرح پارچه به کیفیت کار بی‌اهمیت هستند. یافتن فروشگاهی که هم تنوع مناسب و هم کیفیت مطلوب داشته باشد قدری دشوار است.

ما به شما فروشگاه زئوس را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا این فروشگاه علاوه بر حفظ تنوع و کیفیت اورجینال محصول، نگرانی‌های شما درباره انتخاب سایز مناسب لباس را نیز برطرف کرده است و به صورت تصویری اندازه بخش‌های مختلف لباس را نوشته است.

چطور لباس هاوایی را سِت کنیم؟

برای ست کردن پیراهن مردانه هاوایی باید اول از همه در نظر داشته باشید که این لباس مخصوص فصل تابستان است و برای فصل‌های دیگر سال ممکن است جالب نباشد. همچنین پوشیدن آن برای محل کار و محیط‌های رسمی توصیه نمی‌شود. نکات دیگری که در خرید پیراهن مردانه هاوایی لازم است در نظر بگیرید عبارت‌اند از:

1. رنگ پوست

رنگ‌ها و طرح‌های هاوایی تنوع بسیار زیادی دارد پس می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با پوست شما هم‌خوانی داشته باشد. مثلا اگر پوست روشنی دارید پیراهن‌ هاوایی تیره می‌تواند استایل شما را زیباتر کند.

2. شلوار مناسب

معمولا افرادی که پیراهن هاوایی مردانه می‌خرند آن را با شلوار کتان می‌پوشند. شما می‌توانید بهترین شلوارهای کتان را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. رنگ‌های مناسب برای شلوارهای کتان بسته به رنگ زمینه پیراهن هاوایی می‌توانند تیره یا روشن باشند. به خاطر داشته باشید که شلوار جین روشن نیز انتخاب درستی است.

افرادی که از پیراهن هاوایی مردانه بیشتر در کنار ساحل استفاده می‌کنند می‌توانند به جای شلوار کتان، شلوارک کتان بپوشند. باتوجه به غیر رسمی بودن لباس‌های تیپ هاوایی، بهتر است کمربند بسته نشود.

3. کفش

پس از انتخاب پیراهن و شلوار مناسب نوبت به انتخاب کفش است. همان‌طو که در انتخاب پیراهن و شلوار مردانه اولویت با راحتی بیشتر بود کفشی که می‌پوشید نیز لازم است همین ویژگی را داشته باشد. دقت کنید که پوشیدن کفش رسمی استایل شما را ناموزون خواهد کرد. در عوض کفش کتانی، کالج یا صندل تیپ هاوایی شما را تکمیل می‌کند.

نکات گفته شده در این بخش کمک می‌کند که در خرید پیراهن مردانه تابستانی خود بهترین انتخاب را داشته باشید و یک استایل غیررسمی اما زیبا بسازید. فروشگاه زئوس یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع پیراهن‌های مردانه هاوایی است که پوشاک اورجینال و متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا