اجتماعی

اکثر معابر بزرگراه‌های پایتخت خلوت است



سرهنگ احسان مؤمنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیستم خرداد نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی بیان داشت: معابر بزرگراهی مانند بزرگراه شهید بابایی، شهید سلیمانی، علامه، و بسیج خلوت هستند و محورهای بزرگراهی مانند همت از جنت آباد، بابایی از امام علی (ع) نیمه سنگین است.

وی افزود: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر تهران وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به تغییر ساعت و شروع به کار ادارات ترافیک امروز از ساعت ۰۵:۳۰ صبح شروع شد این در حالی است که قبلاً ترافیک از ساعت ۰۶:۳۰ شروع می‌شد که این اقدام باعث شده است که ترافیک در طول روز پخش گردد که البته بار ترافیکی بعدی از ساعت ۰۸:۰۰ آغاز می‌گردد و بعد از ظهرها هم ترافیک به همین صورت در ساعات مختلف پخش می‌شود.

سرهنگ مؤمنی گفت: البته فعلاً سه روز از اجرای این طرح گذشته است و مدارس نیز تعطیل هستند و نمی‌توان درباره ترافیک اظهار نظر کرد اما فعلاً وضعیت ترافیکی مطلوبی را شاهد هستیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا