اخبار سربازی و نظام وظیفه

دعوت از دستگاه‌ها برای نقش آفرینی در حوزه مهارت آموزی سربازان

سردار موسی کمالی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای همکاری، هم افزایی و تفاهم با دستگاه های اجرایی کشور به منظور مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه در روز پنجشنبه ۹۸.۸.۱۶ جلسه قرارگاه  مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروها با وزیر کشور برگزار شد.

وی افزود: وزیر کشور ضمن حمایت کامل از اقدام ستاد کل نیروهای مسلح جهت مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه این کار را یک اقدام خداپسندانه دانسته و از همکاری وزارت کشور و استانداران با ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه در چارچوب تفاهمنامه ای که بین طرفین تنظیم و امضا می شوند به شدت استقبال نمودند.

سردار کمالی ادامه داد: در راستای همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی کشور و نیروی مسلح جهت استفاده از ظرفیت سربازی برای مهارت آموزی و اشتغال جوانان سرباز تاکنون ۲۱ تفاهمنامه با مبادی ذیربط امضا و ابلاغ شده و چند تفاهمنامه نیز در برنامه سال ۹۸ قرار دارد.

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: بدینوسیله از همه دستگاه های کشور که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال فعالیت و نقش آفرینی می کنند برای استفاده از ظرفیت سربازی و نیروهای مسلح برای رشد و توسعه مهارت آموزی و اشتغال دعوت به همکاری می شود.

وی افزود: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از طرح های اشخاص حقیقی و حقوقی نیز در خصوص مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه استقبال می کند و آنان را نیز دعوت به همکاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا