استان ها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان معارفه شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان معارفه شد



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دشتستان عصر پنجشنبه در این مراسم با تشریح مسئولیت‌های مهم بنیاد شهید اظهار داشت: وظیفه اصلی این اداره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امتداد آن است.

احمد بنافی بیان کرد: این هنر حضرت امام (ره) بود که با تأسیس این نهاد ارزشمند بتوانیم از جایگاه شامخ و بزرگ شهدا و خانواده آنها دفاع بکنیم چرا که هویت و بقا انقلاب ما در گرو وجود خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: قطعاً اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان نبود انقلاب به این جایگاه نمی‌رسید و ما هم به این مسئولیت‌ها و مناصب نمی‌رسیدیم، پس باید متوجه بود که ما هر چه داریم از شهداست و تکریم آنها وظیفه همه ماست.

وی تاکید کرد: تقارن و همزمانی این آئین و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به فال نیک می‌گیریم. آبروی همه ما بواسطه وجود اهل بیت و سیدالشهدا (ع) است. این تکریم و معارفه در این ایام را خجسته و مبارک می دانم و جا دارد از زحمات چند ماهه برادرم آقای ابراهیمی در مسئولیت سرپرستی اداره بنیاد شهید شهرستان تشکر کنم.

بنافی ادامه داد: یکی از عزیزان در بنیاد شهید قبول مسئولیت کرده اند که خود از خانواده رزمندگان و ایثارگران است. در خانواده سپاه مجاهدت‌های فراوانی داشته و از رزمندگان پرافتخار مدافع حرم است.

وی افزود: منش ایشان منش خدمت به این انقلاب و به این خانواده‌ها است و حضور وی در جنگ با تکفیر به مسئولیت ایشان تحکّم می بخشد و امیدوارم که حضور ایشان مایه خیر و برکت برای خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

فرماندار دشتستان خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان این دستگاه مقدس دانست و برای رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و سرکشی از آنها، پیگیری مشکلات مسکن و اشتغال آنها و ساماندهی به گلزار شهدا از جمله توصیه‌های فرماندار دشتستان به رئیس جدید این اداره بود.

عبدالکریم عباسی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان معرفی شد. وی تا پیش از این مسئول ایثارگران سپاه امام صادق (ع) بوشهر بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا