اجتماعیاخبار سربازی و نظام وظیفه

سربازان را فرزندان خود بدانیم/ امید آفرین باشیم



رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه امید آفرین باشیم، گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم.

به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع)  استان سمنان،اظهار داشت: حامل پیام سلام و خداقوت سردار “اشتری” فرمانده کل انتظامی کشور به همکاران هستم.

وی افزود: در حوزه انتظامی،وظیفه مهمی با عنوان تامین نظم و امنیت بر عهده داریم و با ایجاد این امنیت برای اشتغال آفرینان، شرکت های دانش بنیان، کارخانجات، می توانیم شعار امسال را که مقام معظم رهبری “مد ظلله العالی ” سال”تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” عنوان کردند، را تحقق ببخشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به آیات قرانی در خصوص رفتار حکیمانه گفت: ما حلقه اول اتصال مردم با حکومت هستیم و نحوه گفتار ما می تواند آرامش بخش باشد؛می بایست امید آفرین باشیم و با مردم با ادبیات خوب و صحیح رفتار کنیم، با احترام برخورد کردن روش انبیاء الهی است.

سردار مهری در پایان گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم و از استعداد  این عزیزان در زمینه دفاعی، امنیتی و انتظامی استفاده کنیم.

 گفتنی است؛ سردار عبدالله حسنی  نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی حاکم کردن ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و شرط آن تبعیت از ولایت است و خادم خوبی برای مردم بودن و سرباز خوبی برای ولایت بودن نیاز به هدایت گری خوبی دارد که بحمدالله در فرماندهی کل انتظامی این اتفاق می افتد.

وی به اقدامات خوب پلیس استان در حوزه انتظامی و ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: حضور نیروها در سطح جاده های استان چشمگیر بوده و تا این لحظه وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا