ورزشی

یونانی‌ها رقم را اشتباه اعلام کردند/ یک سوم ۲ میلیون دلار بستیم



محمد اسفندیارپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه باشگاه گل‌گهر همواره سعی کرده به صورت شفاف و با احترام به سقف تعیین‌شده در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند، گفت: پس از پایان لیگ‌برتر، باشگاه گل‌گهر بررسی‌های فنی خود را در مورد انتخاب سرمربی جدید خود شروع کرد. ابتدا کارنامه فنی چهل گزینه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت به سه گزینه و در جمع‌بندی نهایی به آقای مارینوس اوزونیدیس رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر ادامه داد: دلیل انتخاب آقای اوزونیدیس، علاوه بر سابقه مربیگری درخشان در تیم‌های مطرح یونان، رومانی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا و باشگاه‌های آسیا، شرایط مالی مناسب، جهت عقد قرارداد بود.

اسفندیارپور همچنین به اخبار منتشر شده در مورد رقم قرارداد آقای اوزونیدیس و دستیارانش واکنش نشان داد و گفت: رقمی که از سوی رسانه‌های یونانی منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد. قرارداد سرمربی جدید گل‌گهر و دستیارانش بر اساس یکی از ارزهای منطقه بسته شده و رقم نهایی کمتر از یک‌سوم آن چیزی است که در رسانه‌ها منتشر شده است و متأسفانه به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها نیز تمایل دارند با خبرهای دروغ و با استفاده از اسم گل‌گهر، بر قراردادهای سنگین خود سرپوش بگذارند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در پایان گفت: اگر چه شاید انتقادهایی به موضوع سقف تعیین شده قراردادها داشته باشیم، اما مثل فصل گذشته خود را ملزم به ضوابط تعیین شده از سوی فدراسیون و سازمان لیگ می‌دانیم. ضمن اینکه بودجه ما رقم مشخصی دارد و صرف چنین هزینه‌های سنگینی با بودجه ما هم‌خوانی ندارد. کما اینکه در فصل گذشته نیز و به نسبت بسیاری از باشگاه‌های لیگ‌برتری، هزینه‌های به مراتب کمتری در فصل نقل و انتقالات صرف کردیم و سعی کردیم با جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار و دوری از هیجانات کاذب و جذب بازیکنان گران‌قیمت، نگاهی معقولانه‌تر به بازار نقل و انتقالات داشته باشیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا