اجتماعی

۲ کارخانه در ایوانکی دچار حریق شد/ حادثه بدون تلفات جانی

۲ کارخانه در ایوانکی دچار حریق شد/ حادثه بدون تلفات جانی



کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آتش سوزی کارخانه عطر سازی در شهرک صنعتی ایوانکی، بیان کرد: این کارخانه امروز عصر دچار حریق شد و گروهی از کارگران که در انبار محبوس شده بودند دچار مصدومیت‌های سطحی شدند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به این واحد تولیدی از لحظه ابتدا با سرعت صورت گرفت و خوشبختانه این حادثه تلفات نداشت، افزود: کارگران مصدوم این حادثه بلافاصله با حضور عوامل امدادی امدادرسانی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه تیم‌های امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند، ابراز کرد: وسعت حادثه به قدری بود که به کارخانه همجوار نیز سرایت کرد.

طاهریان با بیان اینکه این کارخانه تولید فوم های مصنوعی نیز دچار حریق شد، گفت: علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

در تحولی دیگر پیرامون این حادثه رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی به رئیس حوزه قضائی آن بخش دستور داد، شخصاً در محل حاضر و علت وقوع این حادثه را بررسی و پیگیری قانونی کند.

محمد جعفر عبدالهی ادامه داد: بنا به اطلاعات اولیه متأسفانه برخی ازنیروهای شاغل در آن واحد تولیدی آسیب دیده که تعداد دقیق حادثه دیدگان تاکنون مشخص نیست ولیکن تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تشریح کرد: با توجه به وجود دو منبع اشتعال زا در آن کارخانه برای جلوگیری از افزایش حجم آتش سوزی از شهرهای همجوار افزایش تیم‌های اطفا حریق اعزام شده است و همچنین نیروهای امدادرسانی، امنیتی و انتظامی برای ارائه خدمات مربوطه در محل وقوع حادثه حاضر هستند.

عبدالهی در خاتمه تصریح کرد: در خصوص علت وقوع حادثه و اینکه شهرک صنعتی ایوانکی از شهرک‌های تولیدی فعال و پرتعداد از حیث واحدهای اشتغال آفرین بشمار می‌آید و آیا تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی به تعداد کافی در آن منطقه وجود داشته یا خیر و همچنین شناسایی و تعقیب قانونی علل وقوع این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا