اقتصادی

موثقی‌نیا سرپرست ایمیدرو شد

موثقی‌نیا سرپرست ایمیدرو شد



به گزارش خبرگزاری مهر،، آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «امیر خرمی‌شاد» رئیس پیشین هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، طی حکمی «محمدرضا موثق‌نیا» را به‌عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی کرد.

در حکم وزیر صمت خطاب به سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.»

گفتنی است، «محمدرضا موثق‌نیا» دانش‌آموخته رشته‌های مکانیک و صنایع از دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف است که اخذ رتبه ۲ ابتکار در جشنواره سیزدهم خوارزمی را هم در کارنامه علمی خود دارد.

سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، پیش از این سمت‌هایی از جمله مدیریت راهبردی در صنایع زیرساختی در بخش‌های دولتی و خصوصی، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مکران، رئیس هیأت مدیره آلومینیوم المهدی، عضو هیأت مدیره شرکت واگن پارس، نایب رئیس هیأت مدیره نفت بهران و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی مارون را برعهده داشته است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا