اقتصادیبازار

چسب کاشی و قیمت کاشی سفید ساده ارزان

چسب کاشی و قیمت کاشی سفید ساده ارزان

کاشی های سفید بیشتر مناسب فضای دیوار و کف می باشند. بهترین مکان برای استفاده از کاشی سفید فضای سرویس بهداشتی و یا پارکینگ ها می باشد.

کاش سفید از ترکیب رنگی سفید و استخوانی تشکیل می شود. گرچه طیف رنگی سفید در این مدل از کاشی ها بیشتر از رنگ استخوانی می باشد. طراحی کاشی سفید ارزان بسیار نزدیک به سنگ می باشد. لعاب ریخته شده بر روی این سنگ از نوع براق می باشد. همچنین جنس بدنه این مدل از کاشی از خاک سرخ است. این کاشی ها دارای سطح صاف و نیمه برجسته ای می باشند. فروش کاشی و سرامیک ارزان سفید معمولا به صورت کارتنی انجام می شود. معمولا قیمت کاشی بر اساس متر مربع محاسبه می شود. همچنین این کاشی در مقایسه با کاشی های دیگر از قیمت کمتری برخوردار است.

چسب کاشی

چسب کاشی

معمولا به یک نوع سیمان غیر آلی پلیمری چسب کاشی گفته می شود. این مواد به وسیله مواد شیمیایی اصلاح می شود. معمولا چسب های کاشی قادر هستند تا سطح دو ماده را به یک دیگر متصل نمایند. نکته ای که باید در این خصوص مد نظر داشته باشید این است که قبل استفاده از چسب، برای اتصال کاشی ها از ماسه و سیمان  استفاده می شود. استفاده از سیمان به عنوان چسب دیگر مانند گذشته کارایی ندارد. چرا که درصد سیمان و آب مخلوط شده با مواد متفاوت می باشد و یک ترکیب نادرست و اشتباه می تواند منجر به از بین رفتن کاشی های چسبیده شده شود. در ادامه به توضیحات بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت.

انواع کاشی و سرامیک کف

تفاوت چسب خمیری و چسب پودری

معمولا عده ای از افراد بین مصرف چسب خمیری و چسب پودری کاشی دو دل می شوند. این تصمیم گیری بر اساس نوع کاشی و جنس کاشی انجام می شود. در حالت کلی می توان عنوان کرد مقدار چسبندگی در چسب پودری نسبت به چسب خمیری بیشتر می باشد. در ضمن مقدار مصرف چسب پودری در یک متر مربع کمتر از مقدار مصرف چسب خمیری در همان اندازه می باشد. چسب های پودری در بسته بندی های مخصوص تولید و توزیع می شوند. نکته ای که در هنگام خرید چسب پودری باید بدانید تاریخ مصرف بالای این مدل از چسب می  باشد.

لازم به ذکر است برای استفاده از چسب کاشی در نوع پودری آن باید پودر با آب مخلوط شود تا ترکیب چسب ایجاد شود. اما برای استفاده از چسب خمیری نیازی به ترکیب با آب نیست. لازم به ذکر است معمولا استادکاران و نقاشان از چسب خمیری جهت سهولت کار خود استفاده می کنند. توجه داشته باشید مقدار مصرف چسب خمیری در مقایسه با چسب پودری بسیار کمتر می باشد.

کاشی روبین

این روز ها یک نوع کاشی جدید به نام کاشی روبین روانه بازار شده است. این کاشی به دلیل طرح فوق العاده و جلوه زیبایی که دارد علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. کیفیت بالای این محصول در کنار طراحی فوق العاده آن، یک فضای رمانتیک را ایجاد کرده است. یکی از موضوعات مهم در هنگام نصب کاشی، نوع نصب و شیوه نصب می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید نحوه چسباندن کاشی در ماندگاری آن تاثیرگذار است. در هنگام نصب هر نوع کاشی علی الخصوص کاشی روبین باید مواردی را مد نظر قرار دهید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید. این موارد به شرح ذیل می باشد:

استفاده چسب کاشی مناسب فضا.

استفاده از پودر های مناسب نصب کاشی و بندکشی کاشی.

استفاده از صلیب های مناسب بندکشی در نصب .

قیمت کاشی روبین به دلیل نوسانات بازار ارز متغیر می باشد. نمی توان یک قیمت دقیق برای کاشی روبین در نظر گرفت. میزان و مبنای تعیین قیمت در این نوع از کاشی ها بر اساس متر مربع تعیین می شود.

کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک

انواع کاشی و سرامیک

قطعا می دانید که امروزه انواع مختلفی از کاشی و سرامیک کف تولید و روانه بازار می شود. استفاده از کاشی و سرامیک کف باعث ایجاد زیبایی دوچندان در فضای مورد نظر شما می شود. استفاده از کاشی و سرامیک کف دارای مزایای بیشماری می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

سازگاری کامل با محیط زیست.

ضد حساسیت و کارآمد.

دارای پوشش بسیار مقاوم در برابر عوامل خارجی.

ضدآب

دارای جلوه و درخشش خاص در محیط.

دارای طیف گسترده ای از رنگ و طرح.

نگهداری و نظافت بسیار ساده.

طول عمر بسیار بالا.

ضد آتش و حریق بودن.

مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و عوامل طبیعی.

کاشی و سرامیک

سرامیک ها نوعی کاشی هستند، تنها با یک تفاوت اندک. کاشی ها از دو بخش لعابی و سفالی تشکیل شده اند. اگر لعابی که بر روی کاشی ریخته می شود از جنس سرامیک باشد، در اصطلاح به آن کاشی سرامیکی گفته می شود. وزن سرامیک ها از کاشی ها بسیار سنگین تر می باشد. همچنین سرامیک ها در مقایسه با کاشی دارای مقاومت بیشتری نیز هستند.

از همین جهت از کاشی های سرامیکی بیشتر از کاشی های معمولی استفاده می شود. کاشی ها دارای انواع متفاوتی می باشند. وابسته به محیطی که قصد استفاده از آن را دارید این انتخاب متفاوت می باشد. نکته قابل ذکر قیمت پایین تر کاشی ها در مقایسه با سرامیک می باشد. این مورد را فراموش نکنید که کاشی ها و سرامیک های تولید و توزیع شده وابسته به جنس و طرح دارای اختلاف قیمت می باشند.

توصیه ما به شما مشورت با افراد متخصص در حین خرید می باشد. چرا که به وسیله مشاوره می توانید خرید بهتری را تجربه نمایید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا