بازار

بهترین روش حمل‌ونقل کالاها برای واردات از چین کدام است؟

واردات از چین

واردات از چین به یکی از راه‌های محبوب برای تجارت تبدیل شده است. این کشور با وجود زیرساخت‌هایی که در زمینه تولیدات دارد، توانسته بخش عظیمی از کالاهای مورد نیاز کشورهای دیگر را تأمین کند. کشور ایران نیز جزو یکی از شرکای تجاری چین است. بسیاری از افراد در ایران تمایل دارند کالاهای سودآور را از چین به ایران وارد کرده و با فروش آنها به سود برسند. قیمت ارزان کالاهای چینی یکی از دلایل عمده واردات از این کشور است.

 برای واردات از این کشور نیاز به طی‌کردن مراحلی است که هر یک از آنها اهمیت زیادی دارد. حمل‌ونقل کالاها یکی از بخش‌های مهم این تجارت است که آشنایی با قوانین و نحوه انجام آن بر میزان کسب سود و ریسک واردات تأثیرگذار است. 

مراحلی که باید برای واردات از چین طی شود

چین به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده جهان است. این کشور محصولات مصرفی مورد نیاز بسیاری از کشورها را تأمین کرده و این فرصت را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهد تا از این طریق به کسب سود بپردازند. مراحل واردات از چین ممکن است برای تازه‌کارها سخت و پیچیده باشد.

 اگر این مراحل به‌درستی انجام نشود سود تجارت کاهش پیدا خواهد کرد. شرکت بازرگانی وانیکس با تجربه‌ای که در زمینه واردات از کشور چین دارد، هر یک از مراحل را بادقت و طبق قوانین انجام می‌دهد. این باعث می‌شود تا کالاها در زمان مقرر با کمترین ریسک وارد کشور شود. 

برای واردات از چین کلیک کنید.

حقوق واردات خود را شناسایی کنید

وقتی قرار است که کالایی را از کشور دیگر خریداری کرده و به کشور خود ارسال کنید، به‌عنوان یک واردکننده شناخته خواهید شد. اگر شما بخواهید در کشورتان از یک فروشگاه در شهر دیگر خرید کنید، بسته به‌وسیله پست به دست شما خواهد رسید. این در حالی است که نیاز به رعایت موارد حقوقی از سمت شما ندارد، اما برای واردات کالا از چین باید الزامات قانونی را برآورده کنید.

 شما در صورتی به‌عنوان یک واردکننده اجازه خرید و واردات دارید که دارنده کارت بازرگانی باشید. این کارت نشان‌دهنده صلاحیت شما برای انجام واردات است. علاوه بر این باید کالاهایی که مجوز آن از طرف گمرک صادر می‌شود را به کشور وارد کنید. برخی از کالاها برای واردات نیاز به اخذ مجوزهایی دارند، اما واردات برخی از کالاها ممنوع است و در صورت خرید آن از چین اجازه واردکردن به ایران ندارید.

کالاهایی را که می‌خواهید وارد کنید به خوبی بشناسید

یک شرکت تجاری با فروش محصولات سود کسب می‌کند. انتخاب اشتباه محصول علاوه بر هدررفت سرمایه، زمان زیادی را تلف می‌کند. اگر قصد دارید یک واردکننده موفق باشید باید محصول مناسبی را شناسایی و به فروش برسانید. فروش محصولات معتبری که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد باعث دیده‌شدن کسب‌وکارتان خواهد شد. لازم است تا محصولاتی را برای فروش مجدد انتخاب کنید که بتوانید آنها را در کشور به فروش برسانید. آشنایی با فرهنگ و مشتریان هدف باعث می‌شود تا انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید. این باعث افزایش حاشیه سود شما خواهد شد. 

 تحقیقات لازم را انجام داده و مطمئن شوید که جایگاه خوبی برای محصولات شما در بازار وجود دارد. عدم توجه به این موارد باعث می‌شود که با انتخاب‌های اشتباه سود تجارت را از دست بدهید. علاوه بر توجه به بازار هدف باید هزینه‌های کالا را بررسی کرده و با قیمت فروش آن مقایسه کنید. دقت داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه واردات کالاها اثرگذار است. وانیکس، شرکت واردات از چین، با تجربه‌ای که در این زمینه دارد در انتخاب کالای مناسب برای تجارت به شما کمک خواهد کرد.

تأمین‌کننده خود را در چین پیدا کنید و سفارش دهید

پس از انتخاب یک کالای مناسب حالا نوبت به یافتن تأمین‌کننده در کشور چین می‌رسد. تأمین‌کنندگان عمده را می‌توانید از طریق سایت علی بابا یا شرکت وانیکس شناسایی کنید. مزیت مهمی که در انتخاب کالا از طریق شرکت بازرگانی وانیکس وجود دارد این است که با وجود نمایندگان این شرکت در کشور چین، ریسک انتخاب تأمین‌کننده صفر می‌شود.

 این در حالی است که امکان دارد تأمین‌کنندگان در سایت علی بابا اعتبار کافی را نداشته و تجارت شما را به خطر بیندازند. بهتر است که با تأمین‌کننده خود درمورد شرایط ارسال کالاها توافق کنید. همچنین برای پرداخت هزینه‌ها مطمئن‌ترین و بهترین روش را انتخاب کنید؛ زیرا روش‌های پرداخت مختلفی وجود دارد که اطلاعات درمورد آنها الزامی است.

اقدامات حمل‌ونقل و گمرک را انجام دهید

برای حمل‌ونقل روش‌های مختلفی وجود دارد که هزینه و زمان ارسال آنها متفاوت است. این موضوع را در نظر داشته باشید که همیشه ممکن است در ارسال محموله‌ها کمی تأخیر به وجود بیاید. اگر برای دریافت کالاها عجله دارید، بهتر است تا الزامات واردات را زودتر انجام دهید. 

با انتخاب یک شرکت حمل‌ونقل خوب می‌توانید زمان رسیدن به کالاها و ریسک آن را کاهش دهید. شرکای وانیکس صفر تا صد واردات از کشور چین را انجام داده و با انتخاب بهترین روش حمل‌ونقل، کالاها را در مدت‌زمان کوتاهی به دست شما می‌رسانند. پس از طی مراحل فوق کالاها به گمرک می‌رسند. لازم است تا مراحل قانونی مربوط به ترخیص کالاها از گمرک طی شود.

بهترین روش حمل‌ونقل کالا به ایران

همان‌طور که بیان شد برای حمل کالا به ایران چندین روش وجود دارد. انتخاب بهترین روش حمل به موارد زیادی از جمله زمان و هزینه بستگی دارد. اگر شما به‌عنوان یک واردکننده قصد دارید تا در زمان کوتاهی کالاهایتان را تحویل بگیرید، بهتر است که از روش هوایی استفاده کنید. این روش نسبت به دیگر روش‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود، هزینه بیشتری دارد.

 کالاهای وارداتی که ارزش قیمتی بالایی دارند و در صورت فروش آنها در کشور سود زیادی را نصیب واردکننده می‌کنند، می‌توانند از طریق هوایی به کشور وارد شوند. روش دریایی برای کالاهای در حجم زیاد مناسب است. هزینه روش زمینی به نسبت دیگر روش‌ها کمتر است اما زمان ارسال کالاها در این روش بیشتر خواهد بود؛ بنابراین با توجه به نوع کالا، سرمایه، زمان و قوانین مربوط به آنها باید یکی از روش‌های حمل‌ونقل را انتخاب کرد.

شرکت واردات از چین؛ افزایش سود تجارت

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش سود تجارت می‌شود، اعتماد به شرکت واردات از چین است. این شرکت به دلیل تجربیاتی که در زمینه تجارت با کشور چین دارد می‌تواند بهترین روش واردات را انتخاب کرده و کالاها را با کمترین ریسک وارد کشور کند. برای واردات از کشور چین ریسک‌های زیادی وجود دارد.

اعتماد به بهترین شرکت واردات از چین، کلیک کنید.

شرکت واردات از چین

 مثلاً ممکن است کالاها در حین ارسال آسیب ببینند. همچنین ارسال اشتباه یا ناقص کالاها از دیگر مشکلات مربوط به واردات از این کشور است. برخی از شرکت‌ها به اسم تأمین‌کننده عمده از خریداران کلاهبرداری می‌کنند. انتخاب شرکت واردات از چین می‌تواند از بروز چنین خطراتی تا حد زیادی جلوگیری کند.

عبور کالا از مرز بدون گمرکی با شرکت وانیکس

شرکت وانیکس امکان عبور کالا از مرز بدون گمرکی را به وجود آورده است. اگر بخواهید کالاها را از طریق گمرک وارد کشور کنید، باید هزینه‌های زیادی بپردازید.

برای عبور کالا از مرز بدون گمرکی با وانیکس کلیک کنید

عبور کالا از مرز بدون گمرکی

 در واقع گمرک برای واردات کالاها بسته به ارزش آنان تعرفه‌هایی را در نظر می‌گیرد. این باعث کاهش سود تجارت خواهد شد.

 اما با عبور کالا از مرز بدون گمرکی می‌توان بدون سود تجارت را افزایش داد. شرکت وانیکس توانسته این خدمت را به مشتریان خود عرضه کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا