بازار

آثار پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان برای جلوگیری از ضرر اقتصادی مردم

پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان از بسیاری از جهات برای کسانی که در یک آپارتمان زندگی می کنند اهمیت فوق العاده دارد. شاید در یک نظر به چشم نیاید اما تاثیر آن روی بسیاری از موارد در زندگی انسان تاثیر مستقیم دارد. به صورت معمول اگر اتفاق خاصی برای نمای یک ساختمان بیفتد همه ساکنان و یا بهتر بگویم مالکان واحدهای این ساختمان باید در جبران آن اتفاق و یا خسارت وارد شریک باشند.

با توجه به این موضوع که ملات استفاده شده در پشت سنگ نمای ساختمان به مرور بعد از مدتی بر اثر عوارض طبیعی ممکن است شل شود و نتواند سنگ را نگه دارد سفت کردن سنگ نمای ساختمان امری بسیار مهم است. در قدیم تر وقتی میخواستند سنگ نما را سفت کنند از لایه ای از چسب یا ملات استفاده می کردند اما این روش به طور طولانی مدت استفاده نشد زیرا همه زیبایی نما صدمه میزد و هم ممکن بود چند سال بعد دوباره بیفتد.

به خاطر همین موضوع و چاره جویی ها بنا بر این شد که هم مساله و چسب های پشت سنگ به کار برود و چون قسمت ملات پشت سنگ سفت شده از پیچ رولپلاک استفاده شود.

معمولاً در پیچ و رولپلاک کاری نمای ساختمان از پیچ های گالوانیزه استفاده می شود که زنگ نمیزند و رولپلاک مخصوص خود را دارد تا جای پیچ را در درون ملات سوراخ شده به طور کامل سفت و سخت کند.

افتادن سنگ نمای ساختمان چه هزینه هایی به بار می آورد؟

ممکن است در نظر اول به این نتیجه برسیم که تنها ضرری که می‌تواند داشته باشد افتادند و خرد شدن سنگ های ساختمان است. اما همین افتادن و خرد شدن علاوه بر اینکه یک سنگ از بین رفته و باید آن را جایگزین کرد مشکل دو رنگ یا چند رنگ شدن نمای ساختمان را به همراه می آورد. به خاطر همین ساختمانی که نمای آن یکدست و زیبا نباشد ممکن است از قیمت بیفتد.

مسئله بعدی در مورد هزینه هایی که سفت نبودن سنگ نمای ساختمان می تواند به بار بیاورد این است که سنگ در حال سقوط ممکن است به فرد یا وسایل مختلف برخورد کند و خساراتی را برای آنها به وجود بیاورد. مسلماً وقتی این خسارت جانی باشد ممکن است بعضی اوقات جبرانی هم در کار نباشد ضرر ها از آنچه که فکرش را می‌کنید بیشتر شود و فراتر برود.

معرفی دو مجموعه پرکار در زمینه پیچ و رولپلاک نما

اولین مجموعه ای که قصد معرفی آن را دارم سازه لوکس است که این روزها بسیار سرو صدا کرده و در فضای اینترنت و مجازی فعالیت دارد. این مجموعه که گفته میشود نزدیک 15 سال تجربه کار خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دارد در تهران و کرج مشغول به کار است. مجموعه دیگر ایران لوتوس است که او هم قدمت زیادی دارد و در کار با راپل و ارتفاع را دارد.

اگر شما هم از خدمات یکی از مجموعه های قوی در زمینه پیچ و رولپلاک نما استفاده کرده اید در قسمت نظرات در همین صفحه به مخاطبین همسو نیوز بگویید تا بلکه دیگران هم بتوانند از خدمات خوب این شرکت ها استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا