بازار

رفع ریپورت اینستاگرام

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی بزرگ اينستاگرام با آن مواجه هستند ریپورت شدن می‌باشد.

معمولاً ریپورت شدن برای بار اول در اینستاگرام مسئله جدی نبوده اما در صورت تکرار ممکن است با محدودیت‌های دائمی مواجه شده و یا حتی اکانت شما حذف و غیر قابل دسترسی شود.

راه‌حل های زیادی برای رفع ریپورت اینستاگرام وجود دارد و بهتر است که شما برخی از آن‌ها را فرا بگیرید تا در صورت نیاز بتوانید اکانت خود را از حالت مسدود خارج کنید و یا مراقب ریپورت شدن آن باشید.

از دسترس خارج شدن پیج اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام شما از دسترس خارج شده است میتوانید با خرید پیج اینستاگرام یک اکانت جدید فعال دریافت نمایید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

قبل از هر چیزی باید بدانید که چه مواردی باعث ریپورت شدن می‌شود.

اینستاگرام طی سال‌های مختلف قوانین جدیدی را برای کاربران وضع کرد که در ادامه به بررسی جامع آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است محدودیت‌هایی برای کشور ایران وجود دارد و در صورتی که پیچ شما از دسترس خارج شود تقریبا بازگردانی آن غیرممکن خواهد بود.

در برخی از موارد قبل از ریپورت شدن کاربر پیامی دریافت می‌کند اما در اغلب موارد اینستاگرام بدون اطلاع قبلی اقدام به از دسترس خارج کردن اکانت خواهد نمود.

بلاک شدن در اینستاگرام با نام اکشن بلاک Action Blocked شناخته می‌شود. این بدین معناست که کاربر قوانین این شبکه اجتماعی را زیر پا گذاشته است که در نهایت منجر به عدم دسترسی به این شبکه اجتماعی به شکل موقت یا دائم خواهد بود.

رفع ریپورت اینستاگرام امری نه چندان پیچیده بوده که در صورت مسدودیت موقت به تنهایی قادر با بازگرداندن صفحه خود هستید.

انواع مختلف بلاک شدن در اینستاگرام

به طور کلی سه نوع محدودیت برای کاربرانی که قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته اند وجود دارد که در ابتدا باید با آن آشنا شوید تا بتوانید برای رفع ریپورت اینستاگرام اقدام کنید.

●    بلاک شدن تا زمان معین شده

گزارشات فالورها منجر به بلاک شدن تا تاریخ مشخصی خواهد شد. اینستاگرام در برخی از موارد تاریخی را مشخص می‌کند و شما چاره‌ای به جز صبر کردن تا تاریخ معین شده نخواهید داشت.

بسیاری از سایت‌ها روش‌هایی را اعلام می‌کنند و مدعی هستند رفع ریپورت اینستاگرام را در مدت زمان کمتر انجام می‌دهند که احتمال آن بسیار کم است. پس اگر بلاک موقت شده‌اید صبر کنید.

●    بلاک شدن به شکل موقتی

اغلب بلاک شدن‌هایی که در اینستاگرام برای پیچ‌های شخصی و کاری رخ می‌دهد به شکل موقتی بوده و ممکن است ساعت‌ها یا چند هفته به طول بینجامد.
اکانت‌هایی که به شکل موقت ریپورت می‌شوند اغلب طی مدت زمان 24 ساعته رفع محدودیت و از بلاکی خارج می‌شوند.

●    بلاک شدن تا زمان نامشخص

بدترین نوع بلاک شدن، بلاک شدن تا زمان نامعلوم است. بلاک شدنی که تاریخ و ساعت مشخصی ندارد و ممکن است چند ساعت، چند هفته و یا چند سال باشد. برخی از افراد در مواجه با این نوع بلاک به طور کلی قید پیج خود را می‌زنند اما راهکارهایی برای رفع آن وجود دارد.

بهترین راه‌ کارها برای رفع ریپورت اینستاگرام

  1. اطلاعت خود را تغییر دهید

یکی از روش‌هایی که کاربران زیادی از این طریق اقدام به رفع ریپورت اینستاگرام نموده‌اند تغییر دادن اطلاعات کاربری همچون اطلاعات تماس، که شامل تلفن تماس، ایمیل و شماره تلفن است می‌باشد.

با تغییر اطلاعات اینستاگرام پیچ شما را به عنوان اسپم شناسایی نمی‌کند و فرد حقیقی احراز هویت خواهد شد.

  • برطرف کردن ریپورت از طریق لایک و کامنت

بسیاری از افراد بخاطر لایک، کامنت یا فالو بیش از حد به شکل موقت بلاک می‌شوند، این نوع بلاک معمولا طی 24 ساعت یا چند روز برطرف خواهد شد.

در صورتی که پس از طی گذشت چند روز مشکل رفع نشد بهتر است از فالورهای خود درخواست کنید تا پست‌های شما را لایک کنند و کامنت‌های معنادار نیز بنویسند.

  • رفع مسدودت Action blocked

اگر با پیغام اکشن بلاک توسط اینستاگرام مواجه شده‌اید در زیر متن گزینه‌ای با نام Tell US مشاهده خواهید کرد که با لمس کردن آن می‌توانید برخی از اطلاعات برای اثبات شخص حقیقی جهت رفع ریپورت اینستاگرام استفاده کنید.

  • ارسال ایمیل برای رفع بلاک

یکی از روش‌های موجود برای رفع کردن مسدودیت پیچ، ارسال ایمیل است.

شما می‌توانید در ایمیل خود اطلاعات کاربری، شماره تماس و ایمیل متصل به پیج را تماما به زبان انگلیسی ارسال کنید تا بررسی شده و رفع مسدودت شوید.

  • بالا بردن امنیت به همراه احراز هویت  دو مرحله‌ای

یکی از دلایل مسدودیت، ایجاد پیچ های اسپم شده و فیک است. برای جلوگیری از اسپم شدن بهتر است امنیت آن را افزایش دهید به این منظور بهتر است احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال نمایید.

برای این کار وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و گزینه Security و سپس Two-Factor Authentication را انتخاب و فعال کنید.

  • تغییر تصویر پروفایل و فالو پیج اصلی اينستاگرام

اغلب پیج های فیک فاقد عکس هستند، چنانچه می‌خواهید به عنوان اسپم شناسایی نشوید علاوه بر تغییر عکس پروفایل و تغییر بیوگرافی، پیج اصلی اینستاگرام را نیز فالو کنید.

برای اینکه بدانید چطور میتوان تصویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کرد میتوانید آموزش دانلود پروفایل اینستاگرام را نیز مشاهده کنید.

  • منشن شدن توسط افراد دیگر

برای رفع ریپورت اینستاگرام می‌توانید از افراد دیگر بخواهید تا شما را شات، تگ و منشن کنند.

با منشن شدن اینستاگرام تشخیص می‌دهد که پیچ شما از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر موارد فوق، افزایش فالورها و افزایش لایک و کامنت نیز تأثیر مثبتی بر روی خارج شدن از مسدودیت دارد.

  • استفاده از متن‌های انگلیسی

یکی از روش‌های قدیمی که برای برطرف کردن ریپورت اینستاگرام استفاده می‌شود، استفاده از کامنت‌های انگلیسی در زیر پست‌ها می‌باشد که بسیار موثر واقع شده است. از فالورهای خود بخواهید تا هر کدام یک یا چند کامنت با زبان انگلیسی در پست‌های شما بنویسند.

چه مواردی باعث بلاک شدن موقت یا دائمی در اینستاگرام می‌شود؟

  • عدم رعایت حق کپی رایت

کپی رایت یکی از قوانینی است که در کشورهای مختلف به شکل جدی و سختگیرانه دنبال می‌شود.
اینستاگرام نیز پایبند به این قانون بوده و بخاطر همین موضوع، اگر محتوای تصویری یا ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کنید که متعلق به شخص دیگری باشد بلاک خواهید شد.

  • استفاده از محتوای غیرمجاز

انتشار تصاویر و فیلم‌های برهنه، خشونت، تجاوز و… از مواردی هستند که در صورت گزارش توسط افراد دیگر باعث بلاک شدن پیج خواهد شد.

  • استفاده از چندین آی پی

اگر با چندین آی پی مختلف از کشورهای دیگر و یا چندین دستگاه وارد حساب خود شوید، قطعا پیج شما بلاک خواهد شد، سعی کنید برای ورود، از اینستاگرام اصلی و تنها از یک دستگاه استفاده کنید تا مسدود نشوید.

  • انتشار پست به شکل مداوم

اگر اقدام به ارسال چندین پست به صورت پشت سرهم کنید، اينستاگرام شما را به عنوان ربات تشخیص داده و احتمال مسدودت بالا می‌رود

  • ●      فالو و لایک بیش از اندازه

چنانچه اینستاگرام تشخیص دهد که شما بیش از حد مجاز لایک یا فالو کرده‌اید به عنوان اسپم شناسایی شده و به صورت موقت بلاک می‌شوید.
جهت جلوگیری از اسپم شدن سعی کنید فالو و لایک ها را کاهش دهید و اگر قصد افزایش دنبال کنندگان اکانت تان را دارید میتوانید با خرید فالوور واقعی تعداد فالوور اکانت خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا