اقتصادیبازار

معرفی پرکاربردترین چرخ خیاطی برند پرطرفدار جک

معرفی پرکاربردترین چرخ خیاطی برند پرطرفدار جک

شرکت جک محصول جدید خود یعنی چرخ سردوز E3-3 را با امکانات مناسبی به بازار عرضه می کند. در واقع این مدل، تحولی بزرگ در سری سردوز های صنعتی سابق محسوب شده و با آن چرخ های سردوز تفاوت عمده ای دارد. بهتر است بدانید که چرخ خیاطی های سری E ، به این علت در کارخانه ماشین های دوخت جک تولید شدند تا جایگزین مناسبی برای سری های قبل باشند. پلتفرم مدل سردوز E3-3 جک کاملا جدید بوده و اپراتور می تواند با پنل ساده این محصول، آن را به راحتی تنظیم کند. در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی های این محصول پر کاربرد برند پر طرفدار جک می پردازیم.

 

مشخصات چرخ خیاطی سردوز جک مدل E3-3

در این بخش به بررسی مشخصات چرخ خیاطی سردوز E3-3 می پردازیم:

·       مجهز به چراغ LED  قابل تنظیم

·       بدنه ای مقاوم از جنس چدن با قابلیت کارکرد طولانی مدت

·       دارای دینام سرخود برای کاهش سر و صدا و صرفه جویی در مصرف برق

·       مجهز به سیستم خنک کننده

·       دارای سیستم برگشت روغن

·       ارتفاع پایه بلند کن از 6  تا ۲۷ میلی متر

·       دارای سیستم روغن کاری اتوماتیک

·       دارای کنترل الکترونیکی جهت تنظیم میزان سرعت دوخت

·       تکنولوژی ماشین نیمه کامپیوتری

·       تعداد ۵۵۰ دوخت در دقیقه

ویژگی ‌های چرخ سردوز 3 نخ جک مدل E3-3

از دیگر محصولات عرضه شده به بازار توسط مجموعه معتبر امیرعلی دوخت، چرخ سردوز ۳ نخ جک مدل E3-3  است. ویژگی های مهم و اصلی که چرخ سردوز E3-3 را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند به شرح زیر است:

·       سرعت بالا

این چرخ خیاطی با بهره گیری از سرعت بالا و میزان 5500 دور در دقیقه، قادر است به اپراتور در انجام سریع‌ کارها کمک کند.

·       سیستم روغن کاری اتوماتیک

سیستم روغن کاری اتوماتیک در این ماشین دوخت، از خرابی زودرس آن جلوگیری کرده و موجب افزایش عمر مفید و نیز عملکرد بهینه آن خواهد شد.

·       تنظیم آسان طول و عرض دوخت

شما می توانید در زمان کار با این چرخ خیاطی، به آسانی طول و عرض دوخت را بر اساس نیاز خودتان تنظیم نمایید.

·       قابلیت دوخت انواع پارچه

این مدل چرخ خیاطی ۳ نخ، قابلیت دوخت انواع پارچه‌ های نازک و ضخیم، از جمله تور، چرم، کتان و جین دارد.

·      دارای سوزن نخ کن اتوماتیک

سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک، می تواند کار شما را برای نخ کردن سوزن بسیار راحت کند.

·   مجهز به سیستم ایمنی

سیستم ایمنی این ماشین دوخت از آسیب دیدن شما در زمان کار با چرخ خیاطی جلوگیری خواهد کرد.

کاربرد چرخ خیاطی سردوز جک مدل E3-3

چرخ خیاطی سردوز E3-3 جک با دارا بودن کاربرد های متنوع، می ‌تواند یک انتخاب مناسب و ایده ‌آل برای خیاطان حرفه ‌ای و همچنین خانگی باشد. این چرخ خیاطی با تکنولوژی به روز و پیشرفته خود می ‌تواند به شما در انجام سریع ‌و راحت انواع پروژه های خیاطی کمک کرده و خیال شما را از بابت ایمنی، دوام و کارکرد صحیح راحت ‌کند. انواع کاربرد های مختلف این ماشین دوخت به صورت زیر است:

1.    دوخت لبه‌ های پارچه

از مهم ترین کاربرد های این چرخ سردوز ۳ نخ، می توان به دوختن انواع لبه ‌های پارچه، برای جلوگیری کردن از ریش‌ ریش شدن آن‌ ها اشاره کرد.

2.    دوخت انواع درز

شما این امکان را دارید که با استفاده از چرخ سردوز  E3-3 اقدام به دوخت انواع درز ها، نظیر درز های ساده، پاکتی و فرانسوی نمایید.

3.    دوخت مارپیچ

این چرخ خیاطی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای تزئین لباس از انواع دوخت مارپیچ استفاده کرده و همچنین بر روی لباس چین و پلیسه ایجاد کنید.

4.    دوخت دکمه

شما می ‌توانید از این چرخ سردوز برای دوخت انواع دکمه نیز استفاده نمایید.

 

مزایای استفاده از چرخ سردوز E3-3

چرخ خیاطی سردوز E3-3 دارای مزایای بسیاری است که برخی از آن ها عبارتند:

·       تنظیم سرعت سردوز از مهمترین مزایای این محصول است. شما می توانید برای دوخت انواع پارچه های حساس، با تنظیم سرعت دستگاه، از آسیب یا خطا در دوخت جلوگیری نمایید. همچنین این تنظیم سرعت می تواند برای کاربران حرفه ای در امر خیاطی بسیار حائز اهمیت بوده و موجب افزایش سرعت و بهره وری آنان شود.

·       از دیگر مزایای این چرخ سردوز باید به نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر این محصول و همچنین مصرف برق پایین با کمک دینام سرخود در آن اشاره کرد. امروزه در چرخ خیاطی های صنعتی، دینام سرخود که آن را با سرو موتور نیز می شناسند، به کار می رود و چرخ سردوز E3  جک هم از همین سری ماشین های دوخت صنعتی محسوب می شود. مزیت اصلی دینام سرخود، کاهش صدا و لرزش و نیز صرفه جویی در مصرف برق تا میزان 70 درصد است و همچنین این دینام موجب دوام بیشتر دستگاه می گردد.

·       طراحی جدید توپی و فن خنک کننده در این سری چرخ خیاطی به صورتی است که کاربر می تواند به آسانی انگشت خود را در تو رفتگی های توپی قرار داده و آن را به راحتی بچرخاند. در سردوز های صنعتی مدل های گذشته، فن خنک کننده جدا از توپی عمل کرده و باعث ایجاد صدای زیادی می شد. حال آن که در سری سردوز جدید E3 ، تغییر جایگاه فن خنک کننده و قرار گرفتن آن داخل توپی موجب کاهش صدا و مصرف برق شده است .

·       سیستم روغن رسانی به صورت بسته در چرخ سر دوز E3 ، نیز باعث می شود که در زمان روغن رسانی، اطراف دستگاه و پارچه در حال دوخت، به هیچ عنوان کثیف نشود.

·       ارتفاع قابل تنظیم پایه این سری چرخ سردوز نیز از دیگر مزایای آن است و این دستگاه امکان تنظیم ارتفاع پایه از 6 تا 12 میلی متر را خواهد داشت. اپراتور از این قابلیت جهت دوخت انواع پارچه های نازک، متوسط و ضخیم استفاده می کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا