بازار

تفریحات رایگان فرانسه که نباید از دست دهید

سال ‌هاست که فرانسه را به نام شهر عاشقان می‌ شناسند، چون این کشور دارای مکان های رمانتیک بسیار است. در کشور فرانسه مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که بسیاری از آن ها را می توانید به صورت رایگان تماشا کنید. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بهتر است با تفریحات رایگان فرانسه آشنا شوید تا بتوانید حتی با بودجه کم، لذت کافی را ببرید. در این مقاله قصد معرفی آن ها را داریم پس ما را همراهی کنید.

تفریحات رایگان فرانسه

در این قسمت از مقاله می خواهیم تعدادی از تفریحات رایگان فرانسه را برای تان معرفی کنیم تا بتوانید پس از سفر به آن، از این تفریحات بهره ببرید و هزینه نکنید.

1.      می توانید خوراکی های مجانی بخورید.

یکی از جذاب ترین و بهترین تفریحات رایگان فرانسه، استفاده از خوراکی های مجانی می باشد. گردشگران در فروشگاه لا درنیر گوت روز های جمعه در ساعت 5 عصر، می‌توانند پنیر رایگان میل نمایند. اگر شما در طی یکی از جشنواره‌ های امتحان طعم غذا در فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه کاو آگ (Caves Augé) حضور داشته باشید، می توانید غذا های مختلفی را بچشید. این فروشگاه بسیار شلوغ و دیدنی، دومین غار قدیمی فرانسه محسوب میشود.

  • گردشگرانی که قصد سفر به فرانسه را دارند، می توانند با تور سویس فرانسه به این کشور رویایی سفر کنند. و از تفریحات رایگان فرانسه بهره ببرند.

2.     می توانید فیلم های رایگان تماشا کنید.

یکی از لذت بخش ترین تفریحات رایگان فرانسه، تماشای فیلم‌ های خارجی و آمریکایی محبوب خواهد بود. در این کشور، طرفداران سینما هرگز فرصت تماشای فیلم رایگان را از دست نمی دهند. در ماه ‌های ژوئیه و اوت، سینما آن پلن ایر (Cinéma en Plein Air) میزبان تعدادی از فیلم ‌های هالیوودی  می باشد که همگی به زبان انگلیسی هستند. همچنین گردشگران می‌توانند به سینمای پنیش در یک قایق در کانال اورک (Ourcq) در پارک ویلت رفته که در روز های جمعه و شنبه، میزبان مجموعه ‌ای رایگان از فیلم‌ ها و کنسرت خواهد بود.

3.     به تماشای آرنز دو لوتیس بروید.

آرنز دو لوتیس در اولین قرن پس از میلاد مسیح بنا شده است که شهروندان رومی، در این مکان به تماشای گلادیاتور ها و تئاتر می ‌پرداختند. استفاده از این مکان برای باستان‌ شناسان و مورخان یک رویا بود تا اینکه توانستند در سال  1860 میلادی در طی حفر زمین برای راه ‌آهن، آن را  کشف کنند. دیوار های آن، سنگی هستند و صندلی‌ های آن تا حد بسیار زیادی حفظ شده ‌اند و همچنین تراس داخلی آرنز دو لوتیس اکنون فضای  دلنشین و مطبوعی برای تفریح می باشد. به همین دلیل آرنز دو لوتیس یکی از بهترین تفریحات رایگان فرانسه می باشد.

4.     کلیسای سکره کور

یکی دیگر از مکان ها برای تفریحات رایگان فرانسه، کلیسای سکره کور می باشد. این کلیسا در پاریس واقع شده است. دلایل زیادی وجود دارد که گردشگران علاقه ی زیادی به تماشای این کلیسای زیبا داشته باشند. این کلیسا در سال 1914 میلادی بنا شده است که قدمت آنچنانی ندارد. همین قدمت کم، باعث نقاشی‌ و معماری های مدرن در این کلیسا شده است. با ورود به بعضی از کلیسا های اروپایی، با تعدادی از نقاشی های غمگین روبرو خواهید شد. در حالی که کلیسای سکره کور، دارای نقاشی ‌های بسیار شاد و دلپذیری می باشد.

به علت نمای زیبای بیرونی کلیسا تعداد زیادی از گردشگران به آن علاقه مند هستند. ساختمان سفید و بزرگ کلیسا که از دور هم می توان آن را دید، حسابی نمایان است و دیگر اینکه وقتی روی پله‌ های این کلیسا می ‌ایستید، تمام پاریس را از نمای بالا می توانید تماشا کنید. بعد از برج ایفل، کلیسای سکره کور بلندترین مکان در پاریس می باشد. گردشگران با سفر به فرانسه، می توانند از این مکان بسیار زیبا دیدن کنند.

5.     برج ایفل

برج ایفل توسط «گوستاو ایفل» در سال 1889 به مناسبت صد سالگی انقلاب فرانسه طراحی شد. اما حدود 41 سال طول کشید تا ساخته شود. این برج، دارای 18 هزار بخش فولادی می باشد که وزن آن را به بیش از ۱۰ هزار تن می ‌رساند و حدود 2 و نیم میلیون پیچ و مهره در آن استفاده شده است. این برج بین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخورد دار می باشد. بازدید کنندگان می ‌توانند با آسانسور یا با استفاده از پله ها به بالای این برج زیبا بروند و از تماشای شهر از نمای بالا، لذت ببرند. پس بی دلیل نیست که یکی از زیباترین تفریحات رایگان فرانسه، بازدید از برج ایفل می باشد.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری در فرانسه

اگر قصد دارید که از انبوه جمعیت گردشگران دور باشید تا از تفریحات رایگان فرانسه استفاده کنید، می توانید فصول معمولی سال را انتخاب کرده و به کشور فرانسه سفر کنید. در بیشتر مناطق این کشور، ماه‌ های مه و سپتامبر فصل معمولی سال محسوب می شوند. فرانسه مقصدی عالی برای گردشگری در همه‌ فصل ‌های سال می باشد. بنابراین معمولا هیچ موقع از سال، خلوت نمی‌شود، ولی در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع در سال خواهد بود.

در پایان …

گردشگران زیادی قصد سفر به کشور فرانسه را دارند که می توانند با انتخاب تور های مناسب، در فصل های خلوت به آن جا سفر کنند. چون آن ها با سفر در این فصول، می توانند از تخفیف های مختلفی بهره ببرند و سفری کم هزینه را تجربه کنند. ولی سفر در این فصل ممکن است آب ‌و هوا آنطور که انتظار دارید، ملایم و مطبوع نباشد. اما سفر به این کشور دارای مزیت های فراوانی می باشد از جمله استفاده از تفریحات رایگان فرانسه که در بالا تعدادی از آن ها را نام برده ایم. امیدواریم با مطالعه این مفاله با آن ها آشناییتی پیدا کرده باشید تا در مسافرت به شما کمک کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا