اجتماعیبازار

از چه روش هایی می توان یوسی را در بازی پابجی تهیه نمود؟

اگر شما هم از طرفداران بازی پابجی هستید، اگر به بازی های آنلاین و خصوصا بازی های سبک بتل رویال علاقه دارید حتما با ویژگی های محدود این نوع بازی ها آشنا هستید. ویژگی هایی که گیمر را اجبار به انجام بازی های چندین ساعته و مداوم می کند تا بتواند این ویژگی ها را به دست آورد.

بازی پابجی PUBG یکی از مشهور ترین و هیجان انگیز ترین بازی های سبک بتل رویال است که به کاربر اجازه می دهد از هر کجای کره زمین وارد بازی شده و با کاربران دیگری که هر یک می توانند از کشور مختلفی باشند به بازی بپردازد. اگر به دنبال آشنایی با راه های به دست آوردن این ویژگی ها هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با بازی پابجی و سبک بتل رویال آن آشنا کرده و سپس در رابطه با به دست آوردن ویژگی های مختلف و محدود شده بازی با استفاده از یوسی پابجی آشنا کنیم.

بازی پابجی برای چه دستگاه های بازی عرضه شده است؟

بازی پابجی در مدت زمانی کم پس از انتشار خود توانست به محبوبیت جهانی دست پیدا کند و در کمترین زمان ممکن به جایگاه پر دانلود ترین بازی سال برسد. اولین دلیل این محبوبیت را می توان ایجاد سبک بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز و اعتیاد آورد آن دانست. دلیل دیگر موفقیت در جلب نظر تعداد بالای گیمرها را می توان به دلیل ویژگی مولتی پلتفرم بودن آن دانست.

شرکت سازنده پابجی در همان سال اول انتشار، توانست نسخه های مختلفی از بازی را برای پلتفرم ها و سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز برای رایانه های شخصی، آی اواس و اندروید برای پلتفرم موبایل و کنسول های بازی (پلی استیشن4و5، اکس باکس وان و اکس باکس سری اکس و نینتندو سوییچ) عرضه کند.

این موضوع و خاصیت مولتی پلتفرم بودن بازی توانست هر فردی که از دستگاه های مختلف موبایل، رایانه شخصی و کنسول بازی استفاده می کرد از سر تا سر دنیا را برای استفاده از این بازی وسوسه کند. مدت زیادی طول نکشید تا سرور های این بازی پر از گیمر های مختلف از همه کشور های جهان شد.

گیم پلی این بازی به چه شکلی است؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم سبک بازی پابجی سبک بتل رویال یا جنگ و بقا است. در بازی هایی که از این سبک استفاده می کنند، تعداد زیادی از گیمر ها در یک میدان نبرد به مبارزه با یکدیگر می پردازند تا در نهایت تنها یک گیمر در بازی باقی بماند.

در این بازی نیز در ابتدا 100 شرکت کننده با کمترین امکانات ممکن به وسیله یک هواپیما از بالای نقشه میدان نبرد به پایین می چرند و به وسیله چتر نجات، خود را به قسمتی از نقشه بازی می رسانند و در آن قسمت فرود می آیند. به محض فرود باید به دنبال سلاح ها و ادوات جنگی پنهان شده در نقشه بازی باشند تا به وسیله آن ها بتوانند بر حریفان غلبه کنند.

نقشه بازی از زمان فرود بازیکنان لحظه به لحظه کوچک تر می شود تا شرکت کنندگان با یکدیگر مواجه شوند. سرعت پیدا کردن سلاح بعد از فرود بر روی زمین می تواند بسیار تعیین کننده باشد چرا که در ابتدا هیچ شرکت کننده ای سلاحی در دست ندارد و فردی که زودتر از بقیه سلاح پیدا کرده است می توان تعداد زیادی از حریفان را نابود کند و امتیاز به دست آورد.

این بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal 4 توانسته محیطی فوق العاده را برای گیمر ها به نمایش بگذارد. این موضوع، توانایی بازی کردن آنلاین و افکت های جذاب صوتی، از ویژگی های فوق العاده اعتیاد آور این بازی هستند که می توانند شما را تا مدت ها سرگرم و مشغول بازی نگه دارند.

علاوه بر امکان بازی کردن آنلاین با دیگر شرکت کنندگان از گوشه گوشه دنیا، می توانید با هماهنگ کردن با دوستان خود، این بازی را به صورت تیمی و گروهی انجام دهید. به این ترتیب شانس بیشتری برای زنده ماندن در میدان نبرد و برنده شدن در میدان نبرد این بازی دارید.

یوسی پابجی چیست؟

مانند دیگر بازی های سبک بتل رویال، بسیار مهم است که کاراکتر شما در بازی از همه جهات تقویت شده باشد تا بتواند در نبرد های بی رحمانه بازی دوام بیاورد. چه در فاز تدافعی و چه در فاز تهاجمی. دست پیدا کردن به این امر نیازمند باز کردن محدودیت های بازی است و از پیش رو برداشتن آن ها است. اما این محدودیت ها باید به وسیله یوسی پابجی که ارز رایج این بازی است برداشته شوند.

روش های به دست آوردن یوسی پابجی

یوسی پابجی به عنوان مهم ترین عنصر بازی پابجی، به شما امکان می دهد تا با استفاده از خرج کردن آن ویژگی های مختلف کاراکتر خود را تقویت کنید و یا از کاراکتر دیگری با توانایی های دیگر استفاده کنید. برای به دست آوردن یوسی دو راه وجود دارد:

  1. استفاده از روش رایگان و ساعت های بازی کردن و شکست دادن حریفان و پیروز شدن در نبرد های پی در پی در ازای مقدار ناچیزی از یوسی
  2. استفاده از روش خرید آنلاین مقدار یوسی مورد نیاز از سایت های معتبر که خدمات فروش یوسی پابجی را ارائه می دهند اما آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی، می توانیم یوسی را در بازی پابجی خریداری کنیم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم و به دست آوردن مقدار مورد نیاز یوسی پابجی از طریق خرید اینترنتی است. در این روش با مراجعه به سایت های فروش یوسی پابجی، با توجه به مقدار ارزی که نیاز دارید اقدام به خرید می کنید و تنها لازم است تا نام کاربری حساب خود را در سایت وارد کنید تا پس از انجام مراحل خرید و پس از صرف چند دقیقه وقت، مقدار یوسی پابجی که نیاز دارید به حسابتان اضافه شود. در این صورت می توانید از مزایای استفاده از ویژگی های محدود شده بازی استفاده کنید و از این طریق به راحتی بر حریفان خود غلبه کنید.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا