استان ها

۴۶ شعبه انتخاباتی به شهرستان خلیل آباد اختصاص دارد

۴۶ شعبه انتخاباتی به شهرستان خلیل آباد اختصاص دارد



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس صبح شنبه در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان خلیل‌آباد ۵۲ هزار نفر است، اظهار کرد: این شهرستان شامل دو شهر، دو بخش و ۲۵ پارچه آبادی و روستا است. بیش از ۳۲ هزار نفر در روستاها و حدود ۲۲ هزار نفر در شهرها ساکن هستند.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه خلیل‌آباد شهرستان جوانی است، زیرا کمتر از دو دهه از ارتقای آن به شهرستان می‌گذرد، افزود: خلیل‌آباد به شهرستان سرداران شهید معروف بوده و بیشترین تعداد سردار شهید استان از شهرستان خلیل‌آباد است.

خلیل آباد بیشترین گلخانه را داراست

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی در شهرستان داریم. بیشترین تعداد گلخانه‌ها در خلیل‌آباد وجود دارد. معادن شهرستان بالقوه است که امیدواریم بالفعل شود.

خوشنویس بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن در حوزه پروژه‌ها ۷۰ درصد رشد با مبلغ ۱۰۴ میلیارد ریال داشتیم و در سال ۱۴۰۱ نیز این رقم به ۵۰ درصد رشد با مبلغ ۱۵۸ میلیارد ریال و امسال به ۶۷ درصد رشد با مبلغ ۳۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه عمده فعالیت در شهرستان کشاورزی است، اظهار کرد: سطح گلخانه‌های شهرستان نیز در دو سال از ۶ به ۱۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه اشتغال‌زایی نیز در سال ۱۴۰۰ برای ۷۴۱ نفر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ برای ۱۲۰۶ نفر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و امسال برای ۹۰۲ نفر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد کردیم.

۴۶ شعبه انتخاباتی به خلیل آباد اختصاص دارد

خوشنویس با بیان اینکه ما در خلیل‌آباد ۴۶ شعبه انتخاباتی داریم، عنوان کرد: از این تعداد ۳۲ شعبه روستایی و ۱۴ شعبه شهری هستند، همچنین چهار شعبه سیار و ۴۲ شعبه ثابت داریم. تعداد عوامل اجرایی ما حدود ۱۴۰۰ نفر است که حداقل چهار جلسه برای طیف‌های تخصصی آنان برگزار کردیم.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه واجدین شرایط ما حدود ۴۰ هزار نفر است و ۵۰۰ نفر رای‌اولی داریم، ابراز کرد: کارت دعوت رسمی برای حضور و نقش‌آفرینی رأی اولی‌ها عرضه خواهد شد. در شهرستان کلات تمام اقدامات را بر اساس دو مؤلفه تسهیل و تسریع انجام دادیم و هر فردی بخواهد رأی دهد، این دو مؤلفه برای وی لحاظ شده است.

وی بیان کرد: همیشه مشارکت شهرستان ما بالاتر از میانگین کشوری و استانی بوده و ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو نیز اینگونه خواهد بود. برای مشارکت حداکثری هیأت‌های اندیشه‌ورز را در حوزه بانوان، جوانان و ایثارگران فعال کردیم و وظایف خود را برای دعوت مردم و جهاد تبیین انجام دادیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا